Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Wednesday, November 23, 2011

SurViVaL SeRieS Part I

aku baru jerk balik dari program survival series yang diadakan di Saujana Asahan, Melaka. Program ini selama 2 hari 1 malam.. Program ini merupakan prgoram out door sepenuhnya. so kena lah bawa baju sukan secukupnya...

aku sampai di saujana asahan kol 8.30 pagi.. masa tu tak ramai lagi.. kol 9 baru start.. biasa ler mula dengan ice breaking dulu.. aku dapat team kambing.. ade 3 team jerk.. kucing, katak dan kambing.. geng2 aku dah tentu ler sume nye sporting.. geng2 aku en. hamzah, en. shidi, en. norizan, pn. norazimah, pn. faezah, aliya dan aku...

lepas habis ice breaking, minum pagi, kena pasang khemah yea.. sume kena tido lam khemah.. my partner is pn. zakiah..



inilah pemandangan gunung ledang di waktu pagi.. penuh dengan kabus yea..

en. zaman yang tolong ikatkan khemah kami agar tidak terbang bila ditiup angin


nie lah port khemah kami.. this is my partner..

jemput ler masuk.. jgn malu2...

0 comments:

Post a Comment