Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Wednesday, December 14, 2011

akHir nYa DaPat JugaK!!!

jeng..jeng..jeng... akhirnya dapat gak hubby aku makan cendol nie... nasib baik dapat parking sebelah IPD Melaka Tengah. Tak de ler jauh nak menapak.. aku order cendol kacang.. hubby aku order cendol pulut... ramai ko kedai dia.. nasib baik kami dapat tempat.. tu pon ade orang len dok tumpang sekali..

makan cendol jek mana puas kan.. tengok kat situ ade nasi lemak.. perut pon lapar.. ape lagi.. makan dulu yea.. sedap nasi dia.. terasa lemak..sambal pon ok..

tengok tu.. anak aku pon nak jugak cendol nie.. amboi abah nyer.. makan tak toleh kiri kanan dah...

giliran aku plak berposing yea.. tapi menjadi tanda tanya adalah benda yang melekat kat bahu aku tu.. ape benda agak nyer yea.. menyeramkan jerk..

awat lah anak aku wat bibir dia cam tu...

sampai 2 mangkuk ko hubby aku taler.. sedap katanyer.. dah 3 mgu tak dapat.. sekali dapat tu yang balun habis-habisan..

0 comments:

Post a Comment