Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Monday, December 5, 2011

KempUnaN LaGi!!

sabtu lepas hubbya aku ajak kuar.. nak balik sg. udang dulu amik baju dia yang x basuh.. pas gi sg. udang nak pi kedai sticker kat bandar hilir.. nak pi tempah sticker prosboc yang baru..

amboi bukan men lagi anak aku... siap pesan lagi "mama.. amik la gambar abg..""antik tak mama"

nie ler sticker yang hubby aku wat tu.. cantik tak kaler biru nie..

sticker nie kena tunggu satu jam baru siap.. sementara nak tunggu tu baik aku pegi jejalan dulu.. hubby aku plak ajak pi minum cendol kat jam besar tu.. menapak lah aku anak beranak.. dah ler panas terik.. jauh gak jalan.. habis sume lemak terbakar.. huhuhuhuuu

sampai-sampai kedai tu tutup plak.. aduhaiiiiiii.. dah lah penat berjalan.. haus plak tu...

sian hubby aku.. dah 3 minggu pergi tak dapat makan lagi cendol nie.. sabar yea syg..

sempat lagi posing yea..

dah kedai tak buka pi lah jalan ke dataran.. masuk shooping jap.. amik udara sejuk... perut dah berbunyi-bunyi nie.. kena cari makanan.. time2 cuti nie sume kedai penuh.. tak suka.. last2.. pi mcD kat MP.. lepas abis makan tokeh kedai sticker pon tipon gi tau dah siap.. tau2 jerk kitaorang nie nak pi ke kedai dia.. puas hati ngan sticker tu.. nanti leh tempah sticker len plak..

0 comments:

Post a Comment