Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Thursday, December 22, 2011

KaRniVaL GeGaRia HarIan MetRo

sabtu & ahad lepas ade karnial gegaria harian metro kat dataran 1 malaysia, klebang.. aku gi ari sabtu petang.. kol 5 petang aku dah sampai.. nasib baik dari sg udang ke klebang tak jammed.. dapat parking kat tepi jalan di belakang pentas.. tak de nak jalan jauh kan..

masa ni aku baru sampai.. tengok langit dah gelap nak ujan.. orang pon x bapa ramai lagi..

nie mainan untuk kanak2..

my hubby and alif

ape anak aku buat kat pasir tu..

masa nie kumpulan xpdc ngah setting dia nyer peralatan muzik n sound.. konsert malam nie kol 9.00 malam.. antara artis yang hadir ialah anuar zin, awie rafael, xpdc, black.. pengacara dia along raja lawak n didi alias.. tak tengok pon konsert sampai abis.. hujan ko malam tu.. masing2 bertempiaran lari menyelamatkan diri...

bila dah pegi situ tak sah kalau tak membeli belah...

kemeja nie tuk aku.. tq hubby

yang nie hubby aku nyer

bola nie semestinya untuk alif..

0 comments:

Post a Comment