Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Monday, December 5, 2011

mEnJAhIt LaGi (",)~

malam tadi dok pikir nak pakai baju ape gi keja.. kan senang kalu ade uniform.. tak yah nak pikir2 nak kai baju aper.. dok telek punya telek.. aku ambik baju purple nie.. baju masa masuk nasyid tahun 2008.. lama dah ko.. nasib baik muat gi.. huhuhuuu

tapi jahitan manik yang dulu dah banyak hilang.. orang rajin la katakan.. men campak masuk mesin.. mane tak jahanam manik tu.. pas tu teringat... manik yang ari tu ade lebih banyak lagi.. kaler pon boleh masuk.. ape lagi mula kan projek...

anak aku yang sentiasa menemani aku.. sampai terlelap kat tepi katil... orang menjahit dia pon nak menjahit..

3 line nampak cantik skit kan.. daripada membazir jerk manik tu.. baik aku jahit kat baju aku nie..

nie lah hasil nyer.. tersenget2 aku menjahit nyer.. tak per ler.. baju aku sendiri.. kalu baju orang tak boleh jahit mcam nie.. kena wat betul2..oleh kerana dan mengantuk sangat aku jahit kat tangan jerk lah baju nie.. kat leher nanti2 lah jahit..boleh..

0 comments:

Post a Comment