Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, December 20, 2011

mAsA unTuk MaGnUm..

Jumaat lepas aku lek sg. udang dulu.. pi amik hubby aku.. tak de lah balik merlimau guna dua kenderaan. dari sg. udang balik ikut jasin.. dekat sikit kan.. tak de lah jammed.. sampai kat petronas bemban hubby begenti jap. aku cakap nak aiskrim. rasa cam dah lama tak makan aiskrim.

hubby aku tanya nak aiskrim ape? ala aiskrim yang biasa beli tu... cornetto coklat / strawbery.. masa kat dalam petronas tu.. hubby aku dok pilih2.. pas tu dia tunjuk kat aku.. nak yang mana satu.. cornetto ke yang satu lagi nie..

skali aku pilih yang nie....

aiskrim magnum.. tetiba jerk teringat iklan kat tv tu.. tengok macam sedap jek..


tengok tu. masih berasap lagi.. sejuk.. jemput makan kawan2.. yummy..yummy.. sedap sangat..

0 comments:

Post a Comment