Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Thursday, November 8, 2012

BaBy Boy

semalam aku g klinik.. tak sihat.. than doktor cakap kita scan skali lah.. aku ok jerk.. alhamdulillah.. anak aku membesar dengan sihat.. mama dia jerk yang tak sihat..scan punya scan tu dia.. nampak terang 'bebird' dia.. anak lelaki lagi... frust jap.. aku nak sangat anak perempuan..

tapi aku redha dan pasrah dengan ketentuan illahi.. belum ade rezeki lagi untuk dapat anak perempuan.. baru berangan-angan nak beli baju gaun.. nama anak perempuan pon dah cari.. nie kena cari nama anak lelaki plak... nak letak nama aper erk... 

kali nie pon tak tau lagi sama ade operate atau normal.. yang dulu operate.. 34 minggu kena refer doktor pakar.. 19 hb nie kena check up lagi.. sebab hb rendah.. adoaiii.. 6 Dis plak kena injection kancing gigi, minum air gula for 2nd time and scan.. huuaaaa... tak suka... walaupun first time ari tu ok.. disebabkan arwah emak aku ade kencing manis kena minum gak skali lagi.. 



0 comments:

Post a Comment