Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, November 27, 2012

Gift fRom CamerOn HigHlanDs

hai.. kali nak kongsi pasal gift yang aku beli dari CH..

bantal nie tuk anak kesayang aku.. bukan men suka yea... tengok tv pon nak peluk bantal nie.. dok usong ke hulu ke hilir.. 

bantal nie aku beli dua.. satu untuk adik aku satu untuk aku.. tapi smpai ari nie tak bawa lagi ke ofc.. nak wat tempat bersandar... 

bantal nie diorder khas oleh my hb.. kata nyer untuk baby.. hik3x..

teh dan jem nie untuk bapa aku.. hari2 buat teh o yea.. makan roti bersama jem nie... teh nie sgt sedap

fresh strawbery dan coklat nie anak aku paling suka..siap ajar yea macam mane  mane nak makan.. bukan nyer dia makan strawbery tu pon.. coklat tu jerk yang lebih dia makan..

aku ade beli payung strawbery 2.. sumenyer nak strawbery kan.. jagung dia pon sedap.. berbaloi beli yang belum masak.. rebus sendiri lagi puas makan.. siap buat cekodok jagung lagi.. kalu dah rebus kat sana jual mahal.. sebatang RM3.00 - RM3.50.. buah oren dia pon manis.. sebijik anak aku makan sorang jerk.. siap tak cukup lagi.. gemuk2 oren dia..

yang terharu nyer bila anak aku tengok gambar.. dia siap cakap "mama nie kat mane""abang nak ikot""mama pergi tak ajak abang pon".. insya allah ade rezeki nanti kita g satu family yea sayang...

2 comments:

amieda said...

nanti ajak akk sekalik yek...nak drive sorang x tau jalan...heheheheh

yatt said...

okey ajerk.. hik3x...

Post a Comment