Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, November 27, 2012

Kursus Pemikiran Kreatif - Part 2

Hari ke-2..

pagi nie mulakan dengan senaman.. senaman ringan yang sangat ringan... 

kat sini sesi pembahagian kumpulan.. aku kumpulan 4.. group aku 6 orang.. aku, cik liza, kak sham, ahmad, firdaus dan en. hamzah.. war cry kami adalah go...... for six.. ntah aper2 jerk kan.. lepas dah ade kumpulan.. kami kena wat jungle tracking plak.. jangan tak percaya yer.. aku yang dah nak masuk 7 bulan nie pon ikot jugak.. semput mak dibuatnyer.. nasib baik dah ade track.. tak de lah licin sangat..

 yang nie group lelaki.. yang group perempuan tak sempat nak snap.. dah sibuk nak bergambar.. sebelum ke aktiviti yang seterusnya.. kita makan dulu.. perut pon dah lapar...

aktiviti seterusnya adalah di ladang strawbery... 

tengok tu.. masing2 berebut mencari tempat.. tak boleh di ladang yang sama yea.. kumpulan aku bernasib baik kerana dapat ladang yang pertama dan terdekat.. 

kumpulan aku ke YZ Agro Farm N Cafe.. yang baju putih tu owner nyer.. yang laen tu staf dia.. produk yang dikeluarkan adalan fresh strawbery, jem dan kordial strawbery.. lain2 produk home made pon ade juga dijual di sini.. 

lepas sume dah siap gerak ke kea farm plak... aktvitivi yang seterusnya.. tapi kat sini aku jumpa seseorang.. nak tau sape.. nie dia..

tantarang... comei tak.. perut aku jerk yang menonjol kedepan.. hik3x.. masa nie zul huzaimy jadi director.. ngah shooting drama aper ntah.. pelakon nyer adalah syed aiman dan puteri sarah liyana.. handsome ko.. jangan jeles yea..

perjalanan diteruskan ke ladang teh pula yea...


aku tak kuasa nak turun ke ladang teh tu.. tak larat mak nak.. dok minum dan lepak ngan anand, bob and fadhli jerk.. sambil2 cuci mata..

dah penat balik ke homestay... masa untuk makan dan rehat..

2 comments:

Unknown said...

seb baik ko x larat yatt..klu x akk heret ko turun ke bawah

yatt said...

tu lah pasal.. niat di hati nak gak bergambar kat bawah tu.. tapi tak larat mak nak..

Post a Comment