Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, November 27, 2012

Kursus Pemikiran Kreatif - Part 3

Malam Ke-2...

malam nie makan malam di Hotel Rosa Passadena.. makan steamboat... aku tak makan steamboat.. sangat kecewa yea.. dapat makan nasi goreng jerk.. tu pon wat alas perut.. memang tak kenyang.. 

muka kecewa yerk..

tapi lauk pauk tuk steamboat dia memang banyak.. tak terhabis diaorang nie makan.. ade sup dan tom yam.. aku tengok jerk..

lepas makan sambung bershopping lagi di pasar malam.. aku tak membeli belah pon.. sebab penat dan malas.. tunggu dalam bas... malam nie ade persembahan kumpulan.. tapi aku tak kuar pon.. badan tak larat weh.. gara2 dok jungle tracking lah nie.. sakit kaki n pinggang aku.. 

malam nie boleh kemas beg yea.. esok pagi boleh balik dah.. yahoo.. tak sabar nak balik.. selamat tinggal CH..

0 comments:

Post a Comment