Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Wednesday, November 28, 2012

BiLa taYar KeReta PanCit


adoaiiiii... pepagi lagi aku dikejutkan dengan berita yang menyedihkan... tayar depan kereta ku pancit.. sape lah yang nak sabotaj aku nie... (dalam hati lah berkata)... semalam elok jerk tayar tu.. nasib baik kat rumah... kalau tengah jalan tak ke nahas... sape yang nak tolong aku.. aku bukan nyer pandai nak tukar tayar tu...

tayar spare lam keta tu pon dah tak de angin agak nyer.. ari tu aku tukar 4 biji tayar saiz besar skit.. tayar spare tak tukar.. tak ke kalau pakai tayar spare tu nanti nampak besar sebelah kecik sebelah.. hik3x... hb aku tak de umah.. hb kakak aku pon keja malam.. memang tersadai lah keta aku kat rumah tu.. 

pepagi lagi aku dah mesej kat bro... nak tumpang pi keja.. tak kan hari2 nak lambat.. nanti ape orang kata plak.. nasib baik dia keja ari nie.. nie lah kelemahan bagi orang perempuan kan.. tau bawa keta jerk.. bab2 nak betul kan keta nie tolak tepi.. skang.. padan ngan muka aku... 

0 comments:

Post a Comment