Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, December 14, 2010

(",) biHun Sup........

lapar nyer perut nie.. pepagi lagi dah berkeroncong.. akak aku ajak p makan bihup sup.. tapi aku plak malas nak bawa keta.. tetiba jerk... tipon aku berdering2... hah! tau2 jerk aku ngah lapau.. ape lagi aku ajak dia lah p makan.. sape lagi kalu bukan kawan aku yang sorang tu... budak atas bukit.. nak ajak p makan bihun sup kat taman mini..
nak cite pasal bihup sup nie.. bihun sup nie mang sedap lah... bagi aku lah.. tak tau lah kalu owang len.. berasap-asap.. meleleh air hidung.. ade telur sebiji, udang goreng tepung, sayur2, isi ketam, fish cake (kalu tak de yang nie pon tak per.. sebab aku bukan makan pon).. yang penting ade cili api.. tu yang buat berapi.. bihun dia pon banyak.. penuh semangkuk.. macam2 ade.. sampai tak telarat aku nak makan.. harga murah plak tu.. semangkuk cume RM4.00.. berbaloi lah.. kenyang..sedap plak tu.. cepat pun cepat..
kalu datang lam kol 10 mang dah penuh owang kat kedai nie.. bukan owang len.. owang keja kerajaan gak yang makan kat situ..bukan takat bihun jerk.. len-len menu pun ade.. yang goreng panas2 sumer ade.. daging black paper dia pon sedap gak..nasib baik masa g tadi ade meja yang kosong.. 4 orang order bihun sup.. tunggu lam 10 minit bihun pun sampai.. ape lagi.. mai lah makan.. dok tunggu wat per...
urk.... alhamdulillah.. kenyang dah.. ari nie laling belanjer.. terima kasih... len kali belanjer ler lagi..

0 comments:

Post a Comment