Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Monday, December 13, 2010

# Sambutan Hari OKU #

pepagi lagi dah bangun.. dok depan almari.. ngah dok fikir nak kai baju aper.. kaler oren.. last2 jumpe gak baju kurung oren yang dah lama tak kai.. nasib baik muat lagi. hahahaaa.. kol 7 lebih hubby anto p kota fesyen..

tu dia.. pepagi lagi owang dah gamai giler..perut lapar bangat dah.. nak p makan kedai sumer penuh.. wat kempunan jer pepagi nier nak makan roti telur.. pn. norazimah lagi jauh dah nampak aku.. dia bagi tag urusetia.. bunga untuk usher dah abis.. biasa lah.. hq jerk yang pat bunga tu..aku kena jagi dewan sebelah kanan.. tak tau nak wat aper.. ramai sgt urusetia kat situ.. aku pon p lah jejalan cuti mata.

ramai gak kanak-kanak yang masuk pertandingan mewarna.. macam2 aksi ade.. seronok tgk gelagat bebudak nier.. ade yang pandai mewarna.. ada yg pakai tibai jer.. berkaler2 bendera malaysia diaorang warne.. dah boring dok situ aku p kat booth simulasi.. dok lepak kat situ..

yang paling meriah skali booth pdk Johor.. kreatif giler.. kalu ade pertandingan booth yang cantik mang pdk Johor leh menang lahh.. dia orang kata ade jumpe en. roslan.. tapi aku tak jumpe lak..orang bukan men ramai g.. yang kesian nyer pdk selangor ngan negeri sembilan tak pat tempat duduk.. tu lah wat kat tempat yang tak sesuai.. kat kota fesyen tu dah lah sempit.. nape tak wat kat stadium hang jebat jerk..luas sikit..

bile dah bersesak-sesak nie.. punyer ler panas.. dah lah kai baju kurung.. meleleh peluh.. melekit rasa badan.. kaki nie rasa nak tercabut.. penat berdiri.. dok keja kat opis pun tak penat cam nie.. tunggu cabutan bertuah nama tak naik pon.. yang kelakar nyer time yassin senario wat persembahan.. dia siap ajak budak2 pdk nie joget.. mang kelakar lah..

kol 3 lebih aku dah cabut blik dah.. tak tunggu sampai abis pon.. letih weh.. sampai umah terus landing jer kat tilam.. tak nyedau diri lansung..


0 comments:

Post a Comment