Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Monday, December 13, 2010

" HaRi PeNuH eMoSi "

hari nie penuh dengan emosi... pepagi lagi perut dah mengulas-ngulas... nie gara-gara makan kat kenduri kahwin lah semalam.. kol 4 pagi dah cari umah kecik.. bukan sekali tapi sampai 3 kali.. letih lah wehhh.. ingat aku jerk yang sakit perut tapi akak aku ngan hubby aku gak kena.. berlumba-lumba masuk toilet.. kalu kena bayar dah penuh duit tabung.. kepala pun naik pening.. kejap2 bangun.. ngan jaga alif g..

ari nie masuk keja lambat.. pepagi aku dah mesej cik liza.. nak bawa alif g klinik.. sian anak aku kena chicken pox.. aiman lagi teruk.. penuh satu badan.. alif okey lagi.. baru nak naik.. tapi dah ngelembung2.. tu yang gatai.. kol 8 kejut alif bangun.. nasib baik tak meragam plak.. ajak p mandi.. pat men air paip dia suker lah..

aku bawa alif g klinik dr. mariam.. ramai gak orang kat klinik.. doktor nie banyak cakap plak.. aku angguk kan ajer ler.. dia soh try ubat makan.. ubat untuk bunuh virus..ubat ni mang mahal.. dia tak bagi cream.. budak kecik dia sarankan makan ubat jerk.. 4 jenis ubat dia bagi.. terbang duit aku RM75.00..yang penting anak aku cepat baik..

balik dari klinik anto alif lik umah.. bagi dia makan ubat dulu.. pas tu baru p opis.. sampai opis lagi penuh emosi... surat bersepah2.. tak tau ler aku sape nyer kerja sepah2 kan surat atas meja aku nier.. pantang aku tak de sekejap.. bersepah2.. hangin aku..


0 comments:

Post a Comment