Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, December 14, 2010

**HRMIS**

HRMIS.. ape bende nyer tu.. cam penah dengar... Human Resource Management In System (HRMIS) betul ker.. aku men agak jerk.. selalu owang cakap sistem pengurusan sumber manusia.. sama lah tu kan.. skang nie sume nye nak kai sistem.. nak online.. nak jimat kertas.. jimat ker?! dah lah sistem kat sini lembab giler.. leh kuar janggut nak tunggu dia buka..
skang nie masing2 dok sibuk kemaskini HRMIS. HQ nak 4 modul nie 100% before 15 Disember 2010.. dashyat tol.. modul perkhidmatan, rekod peribadi, sub-modul skt n pengisytiharan harta.. kalu sistem tu laju tak de masalah. nie hegeh2.. rekod peribadi aku dah okey dah.. pengisytiharan harta pon dah wat.. tapi kat gaji tu tak ubah lagi..
nak cuti pon dah guna HRMIS.. aku isi cuti, aku yang sokong dan aku gak yang luluskan. hahahaa... jgn marah yea..sebab bos nyer HRMIS aku yang buka..pegawai2 yang nak cuti aku lah yang luluskan... bukan susah pon.. cume menambahkan kerja aku jerk.. hari2 kena check.. kalu sistem ok aku luluskan jerk.. pas tu g tau ngan bos sape yang nak cuti.. leh plak cam tu.. hehehehee..
sape2 yang tak update rekod peribadi tu nasib lah.. ade yang maklumat tak betul.. silap2 nama laki orang len, yang tak de anak tetiba je ade anak, jenis darah pun sama.. kang tak pasal2 bile masuk wad hospital bagi darah lain...haru biru jadi nyer. sape suruh ko tak update.. kan cari penyakit namanyer tu..
pesanan terakhir... sila semak rekod peribadi anda..ini penting yea.. nanti bile dah bersara banyak pulak masalah yang timbul..

0 comments:

Post a Comment