Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, December 28, 2010

** NtaH aPer-aPer Jerk **

halu... lame tak post something kat blog nier.. but nothing special today.. ingat kan hari nie nak gi HQ.. Hantar surat urusan kenaikan pangkat bos.. due date 30 Disember nier.. lambat anto kang tak confirm plak bos aku.. semalam aku dah siap kan sume dokumen dan dah bagi kat kak mimah. cume cover letter jerk yang tak sign lagi.. ingatkan ari nie bos ade..rupe-rupe nyer tak sihat.. kena batu karang lagi.. sian bos aku..
tapi setelah berbincang ngan EO kami akan pergi jugak ari nier.. yahoo.... leh p shopping.. hahahaa (gelak jahat).. sape-sape yang nak ikut angkat kaki cepat... lambat kena tinggal.. nanti kena sambung lagi yea.. papai.. wa angkat kaki dulu..
**
**
**
**
**
**
**
**
**
ces!.. pantang ajer kata nak g HQ.. " saya pun ade urusan kat KL. tak pe mane-mane surat yang nak anto letak situ.. kang saya uruskan".. wah-wah... menyibuk jerk.. tak pasal-pasal aku ngan EO terus tak jadi pegi.. lantak lah.. biau dia uruskan.. jgn dia salah bagi surat bos kat orang len sudah...

0 comments:

Post a Comment