Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Thursday, December 16, 2010

:: MuSiM HuJaN ::

pagi nie hujan... lebat... rasa malas nak g kerja.. sejuk-sejuk nie kan sedap berselubung.. aku tengok alif bukan men lena g tido.. hubby aku lg lah.. berselubung terus... jelous aku tgk diaorang.. asyik di buai mimpi. rasa cam nak merangkak jer turun dari katil.. pijak simen jer dah gigil kaki.. lom kena air lagi.. nak masak air pepagi nier tersangat lah rajin.. heheee.. nak tak nak gagah kan juga mandi ngan air sejuk.. ( tu lah malas nak jerang air... rasakan kan.. heheeee )

ari nie aku bawa keta.. seronok tak terkata.. bukan senang dapat bawa keta g kerja.. start je enjin keta aku tengok minyak dah tinggal setakok... aduiiiii.. aku cukup malas nak g tuang minyak pepagi buta nier.. tak tuang kang kena tolak plak keta nie.. dah lah ujan.. ( banyak tol alasan ) nasib baik kat petronas tak ramai orang..

hujan-hujan nie tak leh bawa keja laju-laju.. aku nie rabun.. tak nampak.. ( ade spek tak nak kai.. ) yang buat aku geram tadi minachi nie sorang.. dah lah bawa keta cam kura-kura.. tetiba jerk dia brek mengejut.. nasib baik aku tak langgar dia.. depan dia bukan nye ada keta pon.. kosong.. mabuk agak nyer minachi nie.. nyusah kan orang jerk..

sampai kat trafic light jumper plak keta oren.. cam keta transformers dah.. keta nyer sama jerk cam keta aku.. tapi dia dah modified.. tak cantik lansung.. ( padahal jelous.. ).. tengok2 keta tu ade sticker prosboc.. sama geng rupa nyer.. patut lah pon dia pandang-pandang jerk.. hujan-hujan nie biasalah jalan jem.. terutama sekali bila kat trafic light jpj.. beratur keta.. pemandu berhemah kata kan.. huhuuhuuu

0 comments:

Post a Comment