Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Thursday, August 11, 2011

" BerBuka di MarrYbroWn "

semalam aku ajak hubby berbuka puase kat luar.. sementara tunggu hubby aku datang amik aku g lah merayap jap kat mydin.. tunggu dia kat sana.. nak bukak pose kat umah mang tak sempat.. sebab hubby aku lek lambat.. kol 6.45 hubby aku sampai.. rempit u.. hubby aku nak makan kfc.. makan kegemaran dia la tu.. pegi kat JJ je.. dekat..

hubby aku parking2 betul2 kat depan kfc tu.. bila turun jerk tengok tutup.. aduhaiii... kempunan hubby aku. heheeee.. masa pon dah suntuk.. hubby aku kata kita pegi makan kat marrybrown jerk lah.. dekat.. aku on jerk..

so... kat sini lah aku ngan hubby aku berbuka puase semalam....

marrybrown di melaka mall..

aku biaser ler.. order yang nie.. nasi ayam..

tengok mee kari cam sedap.. hubby aku nak yang nie.. tapi bila order tak der plak.. kempunan lagi.. heee

last choice.. amik lah nasi lemak nie...

mang sedap makanan kat sini.. bulan2 pose nie makan nasi jerk lah.. tapi menu dia yang lain pon sodap gak.. time kasih hubby kerana belanja makan..

2 comments:

@lfidah @dim said...

wah dapnya..marrybrown memang tempat sy dan asben makan..sebab harganya sangat2 berbaloi...makan kat sini sejak ada adriana..sini ada jual..kalau mama malas masak adriana makan bubur kedai jea...

yatt said...

hahaaa.. dah terliur erk.. ptg kang p bukak posa kat sana erk...

Post a Comment