Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, August 16, 2011

:: sHOppIng RaYa ::

semalam bonus kan dah masuk.. masyukkk ler.. tapi kena tolak kwsp gak.. tu yang tak masyukkk tu.. bayak lak tu tolak... menyampah... pas berbuka puase semalam aku kuar ngan hubby n aliff.. gi taman cempaka.. cari baju raya.. pilih2 punya pilih.. ehhh... ade lah.. kaler pink purple.. cantik giler.. tapi family hubby aku nak kaler laen plak.. nak kaler hijau pucuk pisang.. terang giler.. naseb baik ler aku + hubby + alif tak gelap.. kalu tak dah macam negro.. heheeee

pilih2... ambik gak lah kaler hijau tu.. cantik gak.. saiz alif 20.. nak test kan dia.. boleh plak dia meraung tak nak pakai.. adohaiii... puas gak pujuk... tak test kang kecik ke besar ker.. tak cantik plak nampak nyer..hubby aku ambik saiz M.. aku? pusing2 punya pusing cari tak de yang berkenan.. tetiba jerk.. abang.. lawa la baju tu.. pi lah tengok.. sekali dia punya harga tak hengat.. RM300 lebih.. bapak mahal nyer... kain biasa jerk..giler..

kat butik satu lagi tu cantik gak.. dari jauh nampak cam baju kurung.. dah dekat tengok.. jubah.. aku tak sesuai kai jubah.. macam itik balik petang.. confirm tak nampak kaki.. huhuhuhu..aku cakap kat hubby "tak pe lah bang.. kita cari kat pat len jerk lah..kita beli baju alif dulu.."

beli baju t-shirt, kemeja n jeans tuk alif.. cantik tapi mahal.. baju budak lagi mahal dari baju orang besau.. yang penting aku pat seluar jeans.. cantik.. tq hubby.. beli punya beli.. tu dia.. beratus gak habis.. barang nyer tak seberapa.. tapi kira okey lah.. budget lak lari lagi..

0 comments:

Post a Comment