Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Monday, August 15, 2011

seMoga MenJadi KenYataaN (",)~

orang kata mimpi mainan tido.. tak boleh percaya sangat... betul ker? hari sabtu ari tu hubby aku gi tau dia mimpi aku mengandung anak perempuan.. wah memang idaman ku... tapi belum ade rezeki lagi.. harap2.. ape yang hubby aku mimpi kan tu menjadi kenyataan.. memang di idam2 kan kalau mengandung kali ke-2 nak anak perempuan..

dapat sepasang.. seronok kan.. tapi tak ngandung lagi nie.. kena usaha lebih nie.. huhuhuhuuuu... tadi aku search kat google ape maksud mimpi tu .. tapi tak jumpe.. hik3x.. ho lah yang keluar bukan men banyak lagi.. tak kuasa ler aku nak baca satu2.. dah ler tulisan bukan men halus lagi.. ponink den..

ape2 pon bersyukur dengan ape yang ade skang nie... sabar yea...

2 comments:

@lfidah @dim said...

saya dulu ms mengandungkan adriana saya mimpi saya bersalin anak laki..masa ammar pulak saya mimpi bersalin anak pompuan...terbalik...

yatt said...

yea ker... ade rezeki pat ler anak pompuan.. geram jerk tengok bju2 budak pompuan.. comel2.. cantik2 plak tu.. tu yang tak sabar nie..

Post a Comment