Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Friday, August 12, 2011

Jam BaBy-G

kali nie nak cite pasal jam plak... zaman bujuang2 dulu selalu beli jam.. pantang ade yang terbaru.. mesti aku beli.. tapi bukan yang mahal pon.. ala jam yang 10 inggit jerk tu.. kan macam2 jenis... yang bulat, yang besi, yang empat segi, yang manik2.. sume aku ade.. tapi sume dah hilang ntah ke mane.. ye ar ikut suka jerk.. nak letak mane..

masa kat uitm dulu aku indam sangat nak pakai jam nie? nak tau jam aper?

jam nie lah.. tapi tak mampu nak beli.. mahal sangat... tapi masa aku part 5 akhirnya aku berjaya memiliki jam nie.. tapi aku nyer kaler biru.. memang cantik giler.. sampai ade yang tegur.. dik jam nie kaca ker.. berkilat..ade ke patut..tapi jam tu dah rosak..tahan jam nie.. lebih 5 tahun aku pakai... mula nyer batery abis.. simpan jerk.. tak pi ganti batery baru.. hari tu aku bawa lek umah.. alif maen.. patah.. dah reput..

anniversary lepas hubby aku hadiah jam nie plak.....
jam baby-G..aku nyer kaler hitam tu.. cantik kan.. sampai skang aku pakai jam tu.. harga mang ler mahal.. aku mang suka jam yang macam nie...aku ingat nak beli lagi satu jam baby-G nie.. antara 3 nie mane yang lawa...

kaler pink ne ker...

putih nie cantik gak...

biru nie pon menawan...

4 comments:

@lfidah @dim said...

kak yatt,warna putih cantik...

yatt said...

tu lah pasal... nak beli3x...

SyAmSuL AnUaR said...

Warne biru cntk..(^^) Lame tak pki jam jenis Digital..(-_-)"

yatt said...

kalu boleh nak sumer.. heheheee

Post a Comment