Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Monday, March 14, 2011

akhir nyer...

game start kol 12 t/h.. so aku sempat lah memasak kat umah.. lagi pun tinggal mak n ayah aku je kat umah.. lepas siap masak aku siap2 ke Rbl Taa.. aku bawa alif skali.. tak kan nak tinggal kan kat umah.. tak de sape nak jaga dia..

sampai2... diaorang dah start men bola tampar.. dart n karom tak lagi.. dok lah men karom saje2.. papan licin.. jentik pelahan pon dah laju pegi.. kena pandai control..

aku men single ngan mix.. single aku kalah.. anak aku dah mengamuk.. tak boleh nak pay attention dh.. tapi mix aku menang.. jgn marah..


letih gak.. walaupun duduk jerk.. lenguh tangan2 nie..kena berlatih lagi nie.. saingan hebat2.. nie bru negeri sembilan.. negeri2 lain belum tau lagi cam ner.. tak boleh jadi nie.. tinggal 3 bulan je lagi..

0 comments:

Post a Comment