Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, March 15, 2011

VoiCe Call.. Free...

hari tu aku dapat mesej dari hotlink. " selamat hari jadi! Nikmati panggilan suara Maxis ke Maxis PERCUMA. Ganjaran Hotlink untuk pelanggan setia kami. " jangan jelous yea..
so semalan pepagi buta lagi aku dah call hubby aku.. skali aku dengar suara aweks.... "ini adalah peti perhidmatan suara hotlink.. sila tambah nilai anda untuk panggilan seterusnya.." hah!! amik ko... sekali aku nyer kredit dah expired. tak top up lagi.. heheeheee... tu lah excited sangat kan... benda free... tu yang laju jerk..
terpaksa lah aku topup kat maybank2u.. nasib ade duit lagi.. hehehehee... kalu tak rugi lah... dah dapat panggilan free.. guna kan sebaik-baik nyer.. sampai panas telinga.. oleh kerana dah boleh guna tpon tu.. ape lagi.. tangan nie pon menggatal lah nak mendial nombor2 tipon yang ade.. dah tak de keja.. cari keja lah tu..
kalu hari2 dapat panggilan percuma kan bagus.. jimat skit... tapi sape nak bagi.. jangan berangan yea!!!!

0 comments:

Post a Comment