Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Thursday, March 10, 2011

pRogRam JeJarI bestaRi


hahaaaa.. baru puas hati aku... akhir nyer.. leh upload gambar dah....k skang ni nak story pasal satu program lagi nie yang wat kg. kilang berapi lagi. program nie berlansung pada hari yang sama dengan majlis mesra muhibah.. tgk tu.. sume nak posing... aku gak tak pat bgmbar..


jeng2... akhir nyer.. terselit juga gambar aku yang cun nie.. hahaha... jgn marah yea.. dah kenyang makan ape lagi.. posing lah.. syok tau dapat lepak2 kat pangkin nie... nikmati angin sepoi2..


hah... nie lah hasil kerja makcik2 kat kg. nie.. cantik kan.. kreatif.. kalu aku yang tangan tak berseni nie buat mau lunai reben tu aku kerja kan... buat nie perlu sabar dan teliti.. kalu tak sabar mang tak jadi..


masa nie saja nak menyibukkan diri menolong potong kacang botol.. tgk tu kak kiah.. awat nyer tutup mata.. masuk habuk ka.. cik pah hati2 kang terpotong jari plak..

0 comments:

Post a Comment