Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Monday, March 21, 2011

daH taK de Hati g!!!!

tadi cik syah datang opis kejap.. pas tu dia gi tau ade friendly ari nie kat STB SL. Ape? Petang Nie? maRah Nie.. naPe diaOrang tak G tau nGan akU.. cik sYah aJak peGi.. taPi aku daH laH tak baWa BajU.. naK baLik MerlImau patah balik ke Opis... Petang pegi STB SL.. BuaNg duit minyak keta aku Jerk.. bukan nyer leh claim pOn...

yang aku sakit ati tu.. nape tak bagi tau awal2... suke last minute baru nak g tau.. tapi petang nie ujan lebat.. padan muka.. dah tak de ati lagi nak men bola Jaring.. cik syah siap g tau petang nie ada jurulatih import.. sape tak datang nama digugurkan.. baguih la macam tu.. leh aku mengandung... (family planning....)

pegi sabah nanti semata-mata men karom jerk.. dok lame.. buang karen jerk kan.. menyampah betul lah.... sepatutnya satu team kena bagi kerjasama.. tapi nie tak.. geng2 dia jerk... bila dah tak de orang baru cari kita.. tak suke nyer...

0 comments:

Post a Comment