Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Friday, March 18, 2011

HadIah.. (",)..

tentarang... nie lah hadiah yang aku dapat... tak sangka... selama aku keja kat jkmn melaka nie lah hadiah first yang aku dapat sempena besday aku.. ade juga orang yang ingat kat aku...exspecially...to him.. thank you very much darling... tau2 jerk aku suka coklat.


dapat call dari akak aku.. kata ade hadiah.. soh aku amik.. tu yang tak sabar nak g opis.. balik dari exam aku terus naik atas...tgk2 ade hadiah nie.. syok giler... (macam tak pernah dapat hadiah plak.. heheheee). tengok bungkusan pon aku dah tau..my favourite tu..


coklat nie sedap... baru makan 3 ketul.. ade lagi... sayang nak makan sumer... bleh cam tu.. lepas nie sape plak nak bagi aku hadiah.. sila2 kan lah... kecil tapak tangan nyiru aku tadahkan.. heheeee

0 comments:

Post a Comment