Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Friday, March 25, 2011

:: haRi iNi ::

ari Nie keJa.. haRi jumaat Rugi Kalu amIk cuti.. biasa ler.. pepagi lagi dah dapat mesej daRi boS.. aRi nie Bos mC laGi.. saKit laGi abg aJi aku Nie.. seMoga Bos cePat semBuh.. bos Rehat Lah Yea.. kaMi kat Sini Leh Handle SumenYer.. ceWahhh..

biaSe Ler bila dah 2 hari Cuti.. tu dia... banyak nyer surat yang tak Key In laGi.. peLan-pelaN kayUh... dah Kol 9.30 pagi.. kring..kring..kring... alamak... orang MAB dah nak sampai... bos tak De.. pegawai yang len pon tak de.. aku lah yang kena entertain diaorang nie.. 3 orang lelaki.. aku sorang pompuan.. malu plak rasa nyer... tetiba jek.. heheheeee..
MAB Stand for Malaysian Association For The Blind..mereka nak melebarkan sayap nyer ke melaka... persatuan nie menyediakan bantuan dalam bentuk latihan kepada golongan OKU Penglihatan untuk hidup berdikari.. yang bagus nyer.. persatuan nie sendiri yang akan datang masuk ke kampung-kampung untuk mendekati masyarakat dalam membantu dan memperkenalkan aktiviti / program yang dianjurkan oleh persatuan ini.. tiada yuran yang akan dikenakan... bagus kan.. so, pada sape2 yang ade adik beradik, saudara mara yang mengalami
masalah OKU Penglihatan boleh lah mengikuti program ini.
perut dah kriok..kriok.. nie... dah kol 11.15... tak makan lagi.. lapau giler.. dapat berita yang menyedihkan plak.. dua pupu aku meninggal dunia... nak balik ari nie tak bawa keta plak.. semoga roh nya ditempatkan di samping orang-orang yang beriman.. al-fatihah..

0 comments:

Post a Comment