Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, March 15, 2011

naK maKan aPe?

hari nie... sejuk... kat opis nie macam dah duduk dalam peti ais.. tahap beku nyer.. sampai dah biru kuku kaki tangan aku.. bila dah sejuk nie.. perut cepat lapau.. nak makan jer keja nyer... mane tak tembab.. heheeeee... hah lah.. mau tak nyer.. dah lah dok sorang2 kat bilik nie.. nak cakap ngan saper.. bos pon tak de.. kalau tak leh gak men mate.. hahaaaaa
keja pon dah siap.. tak kan nak pergi kacau orang plak.. kang tak pasal2 aku kena bambu.. tak nak aku.. baik aku dok diam2 kat sini.. leh gak aku update blog aku nie.. lagi baguihh... betul tak?
tapi t/hari nie nak makan ape erk? makan lagi? nak pegi dusun ari nie tak de jual makanan goreng2.. mai care menu yang sama jerk. jemu plak.. mahal plak tu.. nak kuar malas.. kang nak masuk kena bayar parking lagi.. (padahal singget jerk.. kedekut tolll)
tapi... tapi lagi... kalu dapat makan makanan yang macam nie kan bagus...
*
*
*
*
semestinya.. soto ayam kegemaranku...

skali-skala cuba bihun lakna pon best gak nie.. tengok gambar jer dah mcm sedap jerk...

bihun sup ker...

sup ayam pon ok gak.. panas2 plak tu.. perggghhh..

tom yam campur ker...

*
*
*
sedap nyer... dah terliur dah nie... ade saper2 yang nak kuar tak? nak kirim... plzzzzzzzzz

0 comments:

Post a Comment