Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Friday, March 25, 2011

aNak aKu yaNg BaIk...

hari nie anak aku wat perangai.. habis satu botol bedak dia tuang kat lam bilik.. patut lah bau wangi semacam jerk... mase tu aku ngah dok leka sms.. nampak dia masuk bilik.. aku panggil.. senyap jerk.. aku toleh tak de.. rupa-rupa nyer dia ngah duduk bagus men bedak... habis putih tikar.. ngan dia2 skali dah rupa orang len dah.. hadoiii aiii... aku pandang dia... dia boleh gelak plak... sabar jerk lah...

tak caye!! mai korang tengok gambau nie.. ape dah jadi...


tikar lam bilik.. abis penuh bedak..

mane nak lari tu..


muka orang tak bersalah...


cantik kan mama!!
*** moral of the story.. jgn letak benda2 nie suma kat tempat rendah.. memang jahanam dia kerjakan...

0 comments:

Post a Comment