Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Monday, July 30, 2012

BiLa HubbY MengiDam

dah lama aku tak update blog aku nie.. dah bersarang-sarang dah.. hihiii.. nie nak citer pasal juadah berbuka puasa semalam.. sejak dua menjak nie hubby aku mengidam nak makan macam2.. so kena la masak kan.. nanti kempunan plak kan.. semalam dia nak makan bihun sup... senang jerk.. bukan susah pon kan...

semalam tengah hari pi spital melaka.. pergi menziarahi kawan hubby aku..xcdent.. masuk icu.. pergi kat kat icu guard tu kata dah pindah ke icu orkid.. pi kat icu orkid nurse ckp dah pindah ke aras 4.. penat weh.. jumpa.. sian... dah tinggal tulang.. 

balik dari spital baru pi tesco.. pe beli barang2 nak buat bihun sup...  beli ayam, bihun, cili, lobak merah, jagung.. tak cukup lagi nie.. daun sup plak tak de.. bayar dulu.. ramai orang kat tesco.. anak aku lagi ler.. mama nak nangka, nak donat, nak air.. nak makan kat umah...

balik singgah fresco.. beli barang2 yang tak cukup tadi.. beli sup bunjut, kiub ayam, fish ball, isi ketam dan anak aku paw nak air nutrigen.. tapi kat sini pon tak de daun sup gak.. adoaiiii.. awat sume tempat tak de nie.. 

singgah pasar.. nasib baik ade.. tun pon dah tinggal skit.. okey lah daripada tak de kan.. balik aku siapkan bahan2.. meriah ko.. macam2 aku letakkan dalam sup tu.. penuh sepiuk.. yang penting cili kicap tu.. power giler.. meleleh air mata ngan air hidung.. pedas...

0 comments:

Post a Comment