Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, July 24, 2012

hEllO Bro TolOng MasaK!

korang pernah tengok tak citer nie.. Hello bro tolong masak.. start bulan puasa baru ade cite nie.. Zamir, Micheal dan fikri adalah hero2 handsome yang akan masak untuk artis2 terpilih yang menelefon mereka supaya masak untuk diaorang..

best kan ade orang masak.. ape kata kalau korang masak untuk aku plak.. hihihii... bulan2 pose nie kan badan letih.. malas nak masak.. kalau ade chef2 handsome nie kan senang keja aku.. order jerk.. tau2 dah terhidang di atas meja.. 

tu lah dulu orang suruh jadi chef tak nak.. padan dengan muka aku.. hikhikhik...

5 comments:

Edy Fee said...

siyesly tengok mcm bosan

yatt said...

hik2..

Anonymous said...

best jgak rncangan nie...

Qistina Filzah said...

lelaki tgk bosan kot..tp pempuan suke tgk..best rncgn ni..lagi2 fikree duk wat lawak

Anonymous said...

Panjangnya kuku Thanuja masa sediakan aiskrim goreng tu. Eee.. geli rasanya nak makan...

Post a Comment