Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, July 31, 2012

WaT ScaLiNg


petang semalam i ade date ngan dentist lagi... doktor tu cakap ari nie kita wat scaling dulu.. memang dah lama tak wat... sakit giler... menitis air mata.. nasib baik lah doktor tu kat hujung kepala aku... kalau kat depan aku confirm aku dah terajang kot.. bagi amaran.. hihiiii..

tu lah sape soh tak wat scaling.. dah berkerak taik gigi tu.. baru nak jumpa aku.. mungkin doktor tu cakap macam tu kot.. ngilu.. lama gak dia godek2 gigi aku nie.. darah jgn cakap ler.. air secawan tak cukup untuk aku berkumur...

tapi bila dah selesai.. aku rasa cam tajam plak gigi2 aku nie.. aku kena jumpa doktor untuk 3 hari berturut2.. lepas nie boleh lah senyum lebar2.. sebab gigi dah cantik..

0 comments:

Post a Comment