Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, July 3, 2012

MasiH aDa Sinar UntukMu Part III

hai.. panjang tol kalau nak cerita satu2... mari kita pendekkan cerita.. malam tu bagi kumpulan.. aku kumpulan SAYANG.. sebab esok katanya nak kena wat persembahan.. mak aii.. persembahan ape lak tu.. malam nie just wat ice breaking.. siap ngan chicken dance n gelek arab.. sampai kol 10 malam.. letih badan..

keesokkan nyer...

pepagi ade senam erobik.. lagu tak tahan.. lagu arab, thailand, orang putih, melayu.. macam2 ade.. gelek jgn tak gelek... lepas sarapan pagi ade kelas... tapi tak lama. wat sesi nangis la plak.. sedih siot.. teringat kat arwah mak aku.. kol 11 sampai 2 ptg aktiviti bebas.. ape lagi shopping coklat ler... beli yang orang kirim dulu.. pas tu baru beli tuk aku.. 

kol 2 pi ke cable car.. aku tak naik.. malas lah nak naik.. dah ler panas terik.. dalam perjalanan tu singgah kat gamat nusantara..

aku tak beli pon.. tahun lepas nyer beli ade lagi.. jgn membazir.. masa otw nak ke idaman suri ade x-cident.. pemandu teksi maut dan 3 orang penumpang arab pon maut... teksi tu terperosok bawah lori simen (lori siput)... penyek abis teksi tu.. yang kesian nyer orang arab tu baru kahwin.. siap bawa mak mentua lagi.. dah ajal mereka..

kat idaman suri aku tak turun pon.. letih lah.. yang lain tu shopping sakan.. penuh tangan.. lepas maghrib pi ke Haji Ismaiil Group plak.. mak aiii.. ramai nyer orang.. berlaga-laga punggung.. pening mak nak... aku tak balik naik bas sebab akak ipar akak aku amik.. kitaorang pi makan kat bamboo restoran.. sedap giler tom yam dia.. harga pon boleh tahan.. tak de lah mahal sangat.. nanti leh gi makan kat sini lagi..

hari ahad...

kami bertolak balik ke melaka...  sempat lagi singgah kat padang besar.. tak de lah murah2 pon barang2 kat sini.. kat melaka lagi murah... kol 2.30 pagi hari isnin baru sampai umah yea.. penat.. letih.. sakit2 badan nie.. tapi yang penting puas...

0 comments:

Post a Comment