Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Thursday, July 12, 2012

KaLer aPer?

lagi 9 hari jerk nak puasa.. baju raya pon tak buat lagi.. la nie semua kedai dah tak terima tempahan dah.. kalau pandai jahit tak per lah jugak kan.. kebiasaanyer tiap2 taun tema kaler baju lain2.. tahun nie tahun ke-5 aku beraya dengan hb + alif (bru 3 thn).. 

tahun pertama raya di umah mak mentua.. kaler maroon.. masa tu aku baru mengandung 2 bulan... baju aku beli yang siap tu pon last minute beli susah nak cari saiz.. dulu2 saiz S.. skang tak de maknyer dah S.. hb aku pi tempah kat kedai cina.. baju melayu RM80.. tempah yea.. mahal kan.. kain lain harga...

orange pon sudah... masa nie alif baru 5 bulan.. banyak anak aku dapat angpau.. untuk ade anak kecik yea... hihihiiii...

warna coklat masa raya kat melaka... masa nie alif dah pandai jalan... comel jerk.. 


hijau nie tahun lepas nyer... terang benderang.. hihiii...

tahun nie hb aku nak kaler nie.. macam susah jerk nak cari.. aku kena cari baju siap jerk lah nampaknyer.. tapi hb aku nak tempah.. beli siap tak best katanyer..

2 comments:

amieda said...

tu kaler kelabu kan???

yatt said...

yea.. cantik tak

Post a Comment