Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, July 24, 2012

tAMpAL gIgI

Aku baru balik dari tampal gigi.. sebenarnya aku nak tampal gigi depan.. sebab tampalan yang dulu dah tanggal..lepas check doktor cakap aku kena tampal gigi geraham bawah dulu sebab dah berlubang.. ok ler.. 

masa dia korek tu ngilu sesangat.. nasib baik doktor tu baik.. dia buat perlahan-lahan.. rasa nak rabak mulut aku ni menganga lama-lama... dah selesai doktor soh datang jumaat nie lagi.. untuk wat tampalan gigi depan plak.. 

aku rasa dah dekat 10 tahun tak pi jumpa dentist.. tu yang banyak rosak.. hihiii... skang ni pon aku rasa ngilu.. rasa nak muntah pon ade... adoiaiiiii...

4 comments:

Liza Razak said...

saya paling takut jumpa doktor gigi..hehe

yatt said...

kalau dah terpaksa kena juga jumpa.. hihihiii

Edy Fee said...

hhahaha lamanya tak jumpe..hurmmm buat la scaling skali skala

yatt said...

tu lah pasal.. petang nie ade appointment lagi..

Post a Comment